Wednesday, March 9, 2011

موسوی و کروبی ، دو راهی آزادی ، از حلقه های پاره شده از زنجیرهای ننگ 1400 ساله در ایران و آغاز ، پایان ، اسلام طالبانی در منطقه میباشد.



تازیان  ، در پی  بیش از   1400 سال حکومت های خون ریز خود در منطقه ،  و بویژه ، در گذرگاه های تند تاریخی در  کشور عزیزمان ایران، دلیلی بوده اند ، برای رسیدن از شکوفائی ، به فقر و درماندگی اسلامی.
بررسی  از آن برهه  تاریخی ، نگاهی است ، به ژرفای یک پژوهش علمی  و، نگرشی است  به ،آموزش آن داده ها و آگاهی ها ، برای نسل آینده ایران .
ساخته شدن و پا گرقتن  یک تازی نهاد ،  بنام  ،  روح الله الموسوی الخمینی ، نیازی تاریخی و اجتماعی در ایران نبود .
شکل گرفتن و آمدن او به کشور عزیزمان ایران ، نمی تواند بدون حساب کشورهای آمریکا و اروپائی اتفاق افتاد باشد.
 در آن سالها ، کشور ما از نظر اقتصادی و رشد اجتماعی، در شماره ، رشد یافته ترین کشورها پس از ژاپن و اسرائیل در منطقه و کل آسیا بود.
 عدم آموزش درست تاریخ  ایران ، در موسسات آموزشی و در دانشگاهها، اجازه رشد به نیروهای ارتجاعی مذهبی درون جامعه ،نداشتن یک آرتش راستین که در کنار مردم زندگی میگرد ،فساد ناشی از قدرت بی حساب و کتاب در ادارهای دولتی و آرتش ، پاسخگو نبودن قدرت اول کشور در مقابل مجلس و یا یک ارگان غیر فرمایشی ،نبودن دمکراسی درست  برای انتخاب کردن و انتخاب شدن، و...  ازدلیل های عمده ، پا گرفتن ضد فرهنگ در  ساله 1359 بودند.
برای جلوگیری از نفاق ، این نبود ها کافی است. کسانی که دنبال مقصر میگردند برای کوبیدن نیروهای دیگر ، این گروه دوستان نادان هستند و یا آگاهانه برای اختلاف بین گروها و طولانی کردن عمر حکومت اسلام در ایران ، قدم بر می دارند.
در آیند نزدیک ، در ایران آزاد و دمکراتیک ، این امر را دانشگاههای رقم خواهند زد و سپس دادگاههای با صلاحیت و با بودن  وکیل مدافعه و هیئت منصفه، گناهکاران به سزای اشتباه خود خواهند رسید.
تا برگزاری و رسیدن به این شرایط  ، تنها پیروزی بر تمامیت حکومت اسلام در ایران، با منافع ملی کشور همخوانی دارد.
این بخش از جستار خود را، در اینجا کوتاه  میکنم ، مبادا دشمنان بتواند بیش از پیش درون این خرمنگاه نزدیکتر شده ، و در میان ما ایرانیان آتش افکنی نماید.
چرا ؟ موسوی و کروبی ، با اینکه آشتی با نظرهای اسلامی آنها ندارم ،به هر دوی آنها،  برای پایداریشان در مقابل ، باند سپاه پاسداران ، وزارت اطلاعات و  خامنه ای درود می فرستم . 
گذشته از اینکه چه بوده و چه کرده اند ،آنها ، دو راهی ، آزادی ، از حلقه های پاره شده زنجیر های ننگ 1400  در ایران و منطقه ، بوده و ایستادگی آنها ،  تنها بسود مبارزات مردم ایران و منافع ملی کشورعزیزمان ایران، میباشد.
 درگیری آقای کروبی و  آقای موسوی با ولایت فقیه را ، هرگونه ، ارزیابی میکنید ، این برداشت شماست ، و یا ، درگیری آنها با خامنه ای  را،  در  ریاکاری در انتخابات بوسیله باند سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات -  خامنه ای ، چگونه مورد بررسی شما قرار میگیرد ،دید شما به برخورد نیروهای سیاسی در درون حکومت و بیرون حکومت در ایران میباشد ، اما خواسته  من ، برای نوشتار این جستار  ،هشدار برای همه ماست .
  دیگر بس است ! زمان اشتباهات بزرگ دیگر سپری شده و باید ، برای نجات ایران بوم ، دست ها را به هم نزدیک کنیم .
اگر بتوانیم ، نقش آقای موسوی و  آقای کروبی را، نه ، به  عنوان رهبر رستاخیز کنونی مردم ایران ، بل ، آنها را  ، بشکل یک دو راهی آزادی ، از حلقه های پاره شده،  زنجیرهای ننگ 1400 ساله در ایران و در منطقه ببینیم ، راه ،همکاری همه نیروهای شرکت کننده در این رستاخیز ملی را باز کرده ایم .
امروز ، روز جهانی زن است و این حکومت خود بعنوان ، زن ستیزترین نیرو در منطقه و جهان ، شناخته شده است.
شرایط جهانی ، موقعیت خوبی برای نبرد با اهریمن در کشور ما به همراه آورده است.
مبارزه ما دو شکل دارد ،یا از این شرایط استفاده میکنیم و با مهربانی و، نزیکتر شدن به هم ، چه زن و چه مرد ، همگی دست در دست می دهیم و پیکان مبارزه با فقر ، اعتیاد، بسته شدن کارخانه ها ، نارضایتی در مدرسه ، آموزشگاهای علمی و دانشگاهای سراسر کشور و... بسوی حکومت اسلام در ایران میگیریم و میهن خود را آزاد می کنیم .
و یا دوباره تن به پیروزی باند سپاه پاسداران ، وزارت اطلاعات و خامنه ای مبدهیم.
 مبادا !    مبادا !      مبادا !    مبادا ! 
اگر چنین کنیم ، سالیان دیگر در انتظار امام زمان برای آزادی ایران باید بنشینیم .
دشمن به آخر خط رسیده و همه توان خود را برای مقابله با رستاخیز ملی مردم ایران ، بکار گرفته است.
آنها با ورود به همه سازمانهای حقوق بشری ، سازمانهای سیاسی ، گروه های اجتماعی ،در تلاش هستند که میان ما چندگانگی ایجاد کنند و  همه این تشکیلات های ایرانی را  از درون به پاشانند و ، همه نیروهای در کنار هم  را، از یگدیگر جدا سازند.  
 این افراد به نام پناهنده ، دانشجو ، کارمند ، پزشک ، مهندس و...وارد شده و یا ایجاد نفاق درون این سازمانها همه نیروهای مخالف رژیم را به نا امیدی در مبارزه میکشانند و این همانا خدمت به حکومت اسلام در ایران است ،حتی اگر نا آگاهانه باشد.
پس بیائید ! دست ها را به هم نزدیک کنیم ، صفهای مبارزین با حکومت را فشرده تر کنیم و با پیوند بیشتر در خارج به حمایت رستاخیز ملی ایرانیان در داخل بپردازیم.
آزادی نزدیک است، صدای پای عمو نوروز و  رسیدن شب چهار شنبه سوری ، به گوش میرسد ، تنها جای من و شما خالی است.
ارتجاع خود این آوا را شنیده است و در نشست بسیجیان ، میگوید : اگر پای بچه های پیروزی و میدان خراسان به این مبارزه باز شد، دیگر فرار کنید.
ترس از رستا خیز ملی مردم ایران و شرایط ویژه جهانی ، آنها را به آغاز،  پایان ، خود رسانده است ، یک حرکت کوچک صدای ریزش درون آنها را به گوش ما خواهد رساند.

No comments:

Post a Comment